Δευτέρα 26 Μαΐου 2008



ΓΙΑ ΜΕΝΑ:

Γεννήθηκα στο Παλαιοχώρι Χαλκιδικής το 1950. Είμαι παντρεμένος με τη Βασιλική Βλάχου το γένος Ελευθερούδη και έχω μια κόρη τη Μαρία.

Η καταγωγή μου είναι από τους Ανδρονιάνους της Εύβοιας. Ο παπούς μου Βασίλης (επονομαζόμενος και "Φύκης") ήταν έμπορος και ζούσε με την οικογένεια του στους Ανδρονιάνους. Εκεί έζησε και ο πατέρας μου Γιάννης (επονομαζόμενος και "Μπάλιος"), οικοδόμος στο επάγγελμα, μέχρι το 1932 που μετοίκησε στη Χαλκιδική, στο Παλαιοχώρι, εξαιτίας της ανοικοδόμησης στην περιοχή μετά το σεισμό του 1932. Εδώ παντρεύτηκε τη μάνα μου τη Μαρία Καραθανάση το γένος Μητροφάνη, από οικογένεια γεωργών.

Τελείωσα το δημοτικό στο Παλαιοχώρι και το Γυμνάσιο-Λύκειο στην Αρναία.

Ασχολήθηκα με τον αθλητισμό με καλές επιδόσεις στο άλμα απλούν και τριπλούν (2 φορές πανελληνιονίκης).

Στη συνέχεια φοίτησα σε μέση τεχνική σχολή, όπου πήρα το δίπλωμα εργοδηγού δομικών έργων.

Το 1971 κατατάχθηκα και υπηρέτησα στο στρατό στο ΚΕΝ Κορίνθου και στην ΕΣΑ σε Αθήνα και Κοζάνη.

Μετά το στρατό επέστρεψα στο Παλαιοχώρι και εργάσθηκα σαν ιδιωτικός υπάλληλος στην ΑΕΕΧΠ & ΛΙΠΑΣΜΑΤΩΝ με την ειδικότητα του εργοδηγού γεωτρυπάνων στο γεωλογικό τμήμα από το 1974 μέχρι το 1995. Από το 1996 και μετά εργάσθηκα στην TVX Hellas-Ελληνικός Χρυσός με την ειδικότητα του αρχιεργοδηγού στο γεωλογικό τμήμα και στη συνέχεια ανέλαβα καθήκοντα γενικού συντονιστή αδειών μηχανημάτων και εγκαταστάσεων.

Το 1990 και το 1994 έθεσα υποψηφιότητα στις δημοτικές εκλογές με αποτέλεσμα να εκλεγώ και να αναλάβω τα καθήκοντα του προέδρου στην κοινότητα Παλαιοχωρίου για 2 συνεχείς 4ετίες (από το 1991 μέχρι και το 1998).

Από το Δεκέμβριο του 2007 συνταξιοδοτήθηκα και συνεχίζω να αγωνίζομαι και να συμμετέχω σε κάθε πρωτοβουλία για την πρόοδο και προβολή του τόπου μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: